Friday, April 1, 2011

ada apa dengan KAWAN ??

Assalamuakaikum semua~..hehe selamat berhari Jumaat dan april f0ol..erk?? korang sambut ke? setiap 1 April ni aku kena celebrate tau. Tak sah kalau tak sambut..hukhukhuk jangan salahkan aku sebab 1 April ni benda yang wajib aku sambut tiap2x tahun ;) Sila salahkan Ibu ku yang melahirkan adikku pada tarikh keramat ni ye.. muahahahaha =p.. orang kata April fool ni untuk hari mengenakan orang dan untuk berlawak-lawak tapi aku tengok adik aku tu panas baran je semacam..ngeeeh~ pe pon, say no to April fool tau! hohoho



macam panjang pula berceloteh, dah lari dari tajuk asal..hikhikhik Mari kita selidik kategori kawan2x kita ni yang mana satu^^

Kawan biasa
> berkawan atas dasar kenalan. Kenal biasa2x je. Setakat tau nama ke, pekerjaan ke


Kawan bergosip
> err..jangan kata perempuan je pandai bergosip tau. Lelaki pun ada..huk3x kalau lelaki bergossip lagi dahsyat! huh! ada orang yang nak berkawan tapi memulakan salam perkenalan tu dengan memburuk-burukkan orang lain. Nak cari topik la tu.. Pelik dengan spesis macam ni, nak jadi paparazi kunun (~,~)


Kawan suka `kesempatan'
> ada spesis manusia yang suka berkawan dengan seseorang tu atas `bersebab'. Tak perlu la buat huraian panjang lebar sebab korang faham juga kan?? =,=


Kawan semasa senang
> mari kita tengok orang yang senang lenang tu, mestilah ramai kawan kan?? tapi belum tentu lagi ada yang setia o.0


Kawan semasa susah
> best dapat kawan macam ni. Kalau minta tolong @ bantuan dekat dorang, jarang dorang akan berkata TIDAK. Hargailah kawan macam ni ye ;)


Kawan makan Kawan
> eii, kawan ni bahaya sebab suka makan orang! muehehehehe.. jauhilah manusia carnivore ni.. omputih bilang 'meat eater'..hikhikhik


Kawan Istimewa @ special friends [bahasa omputih]
> ni kawan2x yang rapat sama korang la.. tempat korang meluahkan, menyatakan dan memuntahkan segala rasa menjadi 1 masakan..hehe o0ps, bukan bermaksug boypren @ girlpren korang ah. BFF korang tu la ^^





nota coklet : ada seorang sahabat pernah bagi tau, kawan tak sama dengan sahabat. Aku setuju tu. renungilah ayat ni ea "kawan senang dicari tapi mendapat sahabat sejati itu amat payah!"


4 insan doakan kebahagiaanku:

TAYAR PANCIT said...

kaawan maakan kaawan..hehe

OKEdChokelaT said...

ade 2 org kawan

kawan bergossip + kawan masa senang + kawan masa susah = kawan istemewa...saya sayang mereka2...

p/s nak choki2 je bule????? ^^

syuwai said...

@ tayar pancit

uish, bahaya tu..hoho

syuwai said...

@ OKEd

wah, best2x ^^

choki2x je?? [dlm bahasa Sabah= buli bah kalau ko]

ngeeeh~

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat