Sunday, April 10, 2011

Bila bercerita tentang cita-cita

tersebutlah kisah seorang cikgu yang berkaliber ingin bertanyakan tentang cita-cita anak muridnya yang bijak pandai tu.. ;p

cikgu hensem : okey, hari ni cikgu nak tau apakah cita2x korang. Mula dari hujung sana, tolong bagi tau apa cita2x anda. *tegas tp tetap macho ;p

dak nerd : saya nak jadi angkasawan!

dak glamor : saya nak jadi pereka fesyen..hehe

dak kiut : cita2x dan impian saya bila dah besar nanti, saya nak jadi seorang isteri yang solehah..*sambil tersipu-sipu

dak nyah : cita-cita saya pula, nak menunaikan impian dak kiut tu..*sambil senyum2x macam kerang busuk

cikgu hensem : ........



nak tau sepa2x watak kat atas tu?? silalah terjah ye..hehehehehe



nota coklet : ni entri suka suki hujung minggu ye, sebenarnya malas nak buat entri jadi dorang la jadi mangsa keadaan! ngeeeeh~ [p/s sayang korang tau, muax!]


14 insan doakan kebahagiaanku:

Qaseh dalia adelia said...

hehek sejak bilew qaseh nak jd pereka fesyen kui2

Dekcik said...

huhu..nak terjah kat mane 2..agak pelik cite2 2 yer..

nazirulhazwan~ said...

DEM, KENAPE DEN NERD??HAHAHA

Imran nyambek said...

gua dulu nak jadi pilot.hehe

Ujang9897 said...

nyah nyah pun romantik gua ni.=)

YanaMIB said...

haha best best..tersenyum di pagi isnin..thanks for da entry =)

cik teynteyn said...

dulu i nak jd suri rumah. konon dpt tgk kartun sbb dok umah je. HAHAHA

syuwai said...

@Qaseh

sejak entri ni di taip..haha ;p

syuwai said...

@Dekcik

adeh..bl0gger baru ke?? o.0

klik je kat nama2x tu dear ^^

syuwai said...

@naz

ok la tu dr jadik nyah?? 0.o

miahahahaha

larikkkkk!

syuwai said...

@Imran

wah~ makaseh share..hehe

syuwai said...

@ujang

hang memang selalu je prasantan!

hakhakhak

syuwai said...

@yanaMIB

have a nice day ya ^^

hehe

syuwai said...

@cik teynteyn

hahaha.. memang lawak!

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat