Wednesday, April 20, 2011

Berita Gembira!! Jom Tebus Shawl Anda!

Hari ni line internet laju gile.. boleh aku buat bw banyak2x tau. Bl0g incik ben pun cepat je dapat buka hari ni..hehe siok eh~ masa-masa mo0d tak berapa stabil ni, terasa la nak makan coklet, jadi aku masuk la kat bl0g bawah ni >>

sila KLIK header

masa nak cuci-cuci mata tengok coklet2x kat dalam ni, terpandang pula senarai pemenang peserta giveaway yang tuan tanah tu anjurkan..

*****

****

***

****

****

eh ???
?_____?

aku menang gak ke??

nak buat muka kiut2x + comel2x baru ...

pengsaaaaannnnn!!!

miahahahahaha
[ kalau tak caya, boleh KLIK gmbar random tu ye =) ]

nak join ni sebab hadiahnya coklet tapi tak dapat coklet, shawl pun jadi lah..hehe makaseh viruspadu sebab menjadi salah 1 tukang sponser hadiah pemenang ^____^




nota coklet : alhamdulillah~ tu je yang mampu diungkapkan. Hilang moody sikit





7 insan doakan kebahagiaanku:

aizamia3 said...

tahniah.. bagi dua boleh... ;)

pakteh wawan said...

tahniah..!!! bertuahnyer

J.M.R said...

peminat tegar coklet nih ek...

J.M.R said...

peminat tegar coklet nih ek...

syuwai said...

@aizamia

alaaa... mna kiut kalau shwl dah kena bagi dua o.0

heee

syuwai said...

@pakteh

makaseh.. aku pun tak sangka sebertuah begini..kihkihkih

btw, mcm nma dlm lagu Bunyi tu..pakteh2x ^^

syuwai said...

@J.M.R

yup2x..

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat