Wednesday, April 20, 2011

Aku Nak Hadiah !


kenapa nak hadiah??

>> sebab aku nak hadiah tu.. XD
dan sebab lain, sebab aku tak menang GA ko yang dulu tu..hehe


nak tag dekat si m0on dan semua pembaca ;)



nota coklet : malasnya nak update bl0g.. nak cari benda menari tuk join ni..oh ya, nak minta korang VOTE di sini ya SINI


4 insan doakan kebahagiaanku:

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

oh good luck...
(n_n)

man yusoef said...

gud luck ok..smoga dpt hadiah setelah keciwa tak dpt hadiah pada sesi yg lepas *ayat nak skema...

syuwai said...

@Orkid

makaseh ;)

syuwai said...

@man

terimakasih atas kata-kata samangat itu.. *OMG kenapa aku pun terikut skema nii??

miahahahaha

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat