Sunday, April 17, 2011

Aku nak Giveaway Ujang9897



sebenarnya dari minggu2x lalu lagi nak juin giveaway nyah ni tp oleh sebab masalah tenet jadi baru hari ni dapat menyebokkan diri juin aktiviti haram si nyah ujang ni..muahahahahaha

oh ya,kalau korang nak kenal-kenalan dengan nyah ni sila la baca entri sebelum2x ni sebab aku pernah gak buat entri pasal mamat ni..hehe









nota coklet : si nyah ni ada letakkan syarat2x yang tak wajib, jadi kalau nak tau lebih lamjut silalah ke bl0g beliau ^^

4 insan doakan kebahagiaanku:

Ujang9897 said...

hihi..tq join k nyah

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

syuwai said...

@Ujang

ok nyah jang XD

p/s kalau tak menang, taknak dtg mjlis kawen hang XD

syuwai said...

@solo molo

laaaa... nak juga panggil dia abg..haha

panggil nyah pun dah cukup tu

muehehehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat