Monday, April 18, 2011

BEN ASHAARI BIKIN FILEM : THE BLOGGERS




watak-watak dlm ceciter ni;
nyah ujang
nyah naz
abg beng
abang kacak
dak kaki pukul
touya
jejaka terhangat
mat gebu
HH owner bangku kosong
[sila klik pada nama2x watak kat bawah ^^]
 
pilihan watak :
sebab blur nak pilih siapa, pastu rasanya dorang ni sporting gile la kot o.0..hehe XD


ceciter dah bermula ;
 
Tersebutlah kisah sembilan orang askar yang macho2x lagi tuff2x [betul ke aku eja ni?? hantam la labu..lol].. sebnarnya dorang ni baru lepas habis berperang dengan zombi-zombi kampung nenas, jadi tinggallah mereka sembilan orang ni je yang terselamat..

askar nyah : aku bersyukur la sebab kita terselamat. *tak sia2x usaha keras aku pura2x mati*bisik hati nyah pula
askar kentut : huh! habis zombi2x tu aku kentut tau! hehe
serentak : eeuuuuwww~ patutlah ada bau semacam je tadi, pikirkan bau zombi2x tu x____x
askar kaki pukul : habis tau zombi2x tu aku belasah cukup2x..HA.HA.HA
askar abang kacak : oleh sebab kita dah selamat, aku nak kongsi rahsia pasal diriku ni.. sebenarnya aku suka baca novel cinta..hee~
yang lain-lain : tersentap! suasana sunyi sebentar.. boleh kedengaran suara usop wilcha menyanyi lagu hari jadinya. LOL!
askar gebu : sebenarnya aku pula suka masak..hehe
askar beng : aku pula suka bersenam sebab risau kalau2x aku jadi boroi.. nak badan aku sentiasa mantap barulah isteri akan bertambah-tambah sayang..*blushing
askar kentut : aku memang ada masalah kentut dari kecik *dengan muka slumber ah
askar kaki pukul : kaki pukul bukan jiwa aku sebenarnya.. dalam hati ini ada taman2x tau ^______^
askar nyah : aku pun taknak ketinggalan lah. Nak juga cecita rahsia aku ni..sebenarnya aku suka mekap orang tau. Habis anak buah aku tu aku mekup kan..
semua orang tergelak sampai tak hingat dunia terutama si askar kentut..haha
askar terhangat : aku pula sebenarnya seorang yang pemalu, tu la pasal aku pendiam..
serentak lagi : o0oooo0000... faham2x
askar anime : even aku dah tua2x begini aku tetap minat kartun terutama anime tau..banyak dah koleksi anime aku kumpul kat rumah tau *bangga
askar abang kacak : wah, boleh la pinjam nanti ea..hehe

tengah mereka mentertawakan rahsia diri masing-masing, ada seorang askar tersisih sedikit dari mereka. Hanya menjadi tukang perhati ja dari tadi. Tiba-tiba ...

askat kentut : hei, askar kosong.. hang punya secret apa lak?? mana adil kami je yang cecita.. nak dengar hang punya gak.
askar yang lain-lain bersetuju dengan kata-kata si kentut tu..

askar kosong : err.. sebenarnya [sambil terketar-ketar] aku suka warna pink. Bukan setakat suka tau tapi addict. Then, I thinks gurls wearing in pinks were hot! *waaahhh~ sampai speking pula

maka pabila sampai ke kampung halaman masing2x, semua pun buat2x sesi perkongsian minat itu seolah-olah tak pernah berlaku [sebenarnya memang tak pernah berlaku tapi hanya terjadi dalam cerita dongeng aku ja..miahahaha]


korang jangan ketawa tau, lain-lain orang kan ada pendapat dan minat sendiri..harharhar *eh,kenapa aku pulak ketawa ni o.0 lol




nota coklet : sebenarnya aku blur tapi aku nak join juga segmen ni.. frust sebab sejak akhir-akhir ni asyik terlepas segmen abg beng..hehe dan maaf tau pada watak2x di atas jika ada yang terasa hati



13 insan doakan kebahagiaanku:

Fariq said...

erk.. abg kacak minat novel?? :lariiikkk

latest -
Kahwin Sepupu Atau Orang Lain?

hasrul hassan said...

Hahahaha .. adehhh .. hot ehh ...

nub said...

wahahaha, sesss. dalam ahti ada taman naa. cerita syiokk!!

Qaseh dalia adelia said...

hehe nice filem kakaka

EJA said...

salam eja dari blog abg ben wah tahniah..jom follow dan komen kt sini http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/mengapa-dia-tidak-allah.html

syuwai said...

@ Fariq

eh, tak betul ke??

miahahaha ;p

syuwai said...

@HH

gurau2x je ea

^______^

syuwai said...

@ nub

siok ke??

makaseh ^^

ni cerita org blur neh x___x

syuwai said...

@Qaseh

ala, hang punya crita tu pun best gak XD

nurul nadia nasir said...

haha..bes2 lah citer neh..ringkas dan simple..ade bakat nk jadi pembikin filem neh!salam kenal ye

syuwai said...

@nurul

makaseh puji2x..ahaks!

salam kenal gak tau ^.^

touya said...

Muahahahaha dah taw dah rahsia si Fariq ngan Jejaka Terhangat . Habis lah korang .....

syuwai said...

@touya

miahahahaha..

aku tak terlibat ya ;p

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat