Wednesday, March 16, 2011

Rupa sebenar Mat Gebu !

korang dah tengok vl0g Mat Gebu ke? Ala, yang ada mamat hensem si Ben Ashaari tu.. kalau belum tengok, jom layan stim sesama tonton video ni..kihkihkih


oleh kerna nak tau sesangat wajah Mat Gebu ni, aku perhatikan betul2x setiap inci, sudut dan ruang video tu selama 1 hari! Ternyata usaha ku membuahkan hasil! aku berjaya mengecam wajah sebenar Mat gebu! muahahahaha<=ketawa jahat?? err..

rupanya Mat Gebu bukan saja tak sombong, teror masak, kiut tp macho beb!

tak caya?? ni ha gambar beliau x.x


saja nak wat suspen jadi sila READMORE! ;P






eh, salah2x.. ni semua orang tau bl0gger otai Ben..kof3x

ni aku pinjam dekat bl0g Ady Budika tau..
maaf la cabul bl0g ang tanpa kebenaran..muahahaha ;p




tiffin biru a.k.a mat gebu>>

 
 
siapakah jejaka malaya idaman wanita ni..


jeng,jeng,jeng



*******
 
******
*****

****

***

**

*





omg! biar betik?!
macho habis [leleh liuq korang kan3x??]
muahahaha






nota coklet : sebenarnya terlalu tengok vl0g Mat Gebu dan en. ben tu sampai terbawa-bawa masuk pi mimpi. Kesimpulannya di sini, cerita ni berlaku hanya dalm mimpi ku. Aku pun tak tau wajah sebenar Mat Gebu Yg kiut-miut itu..harharhar



8 insan doakan kebahagiaanku:

Ujang9897 said...

sengal..hee

Fuuyooh said...

sekali kena tipu laa.. hehe..

Mat Gebu said...

Hahahaha...pakcik mat pun tertipu...

hans said...

ingat ker betul2 tahu tadi
adoi

syuwai said...

@ Ujang

mesti ang terkentut jeles masa baca tajuk entri ni kan??

miahahaha

syuwai said...

@ Fuuyooh

tahniah krana penipuan ku berhasil..kahkahkah

syuwai said...

@ Mat Gebu

muehehehe..

jgn ambil hati ye ^^

syuwai said...

@ hans

haha ;p

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat