Monday, March 7, 2011

AKU DAH BERTUNANG l PENANGAN INDUKSI

Dengan lafaz =




"  Bersyukur ke hadrat ilahi, Tanggal 05 Mac 2011 aku telah selamat menjadi tunangan orang. Betul kata-kata "kalau dah jodoh takkan ke mana", walau terpisah dek lautan luas namun itu bukan penghalang. semuanya bermula dari induksi. Di situlah kami dipertemukan. "








eh2x, ada pembetulan kat sini ea.. bukan aku yang jadi tunangan orang tapi kawan ku yang comel dan kecik molek ni [mo0n].. terjah la bl0g dia >.<


j0m layan pic dorang ni


mo0n, nanti gambar yang lelain tu aku upload ah..hehe sabar2x. oh ya, kalau tiada apa-apa halangan hujung bulan 5 ni dorang kawin. wee~




nota coklet : wah, aku pandai ambik gambar kan3x..?? bangga jap..miahahahaha~ [sila abaikan, ni kes perasan sendiri]


16 insan doakan kebahagiaanku:

najwa's said...

cantik taman tu. kt mn? :)

Biey said...

tahniah.. semoga kekal ke jinjang pelamin cucu cicit korang.. hihi..

mOoN said...

hehehe...thanks syuwai...insyaALLAH...

Dda Ly said...

tahniah dik..:)

meh ke rumah..
~oh student!~
keep in touch ye..♥♥♥

mOoN said...

thanks so much syuwai...:)

nyahpudina mint said...

tahniah !
follow i back ei ..hee tq ..

nyahpudina mint said...

tahniah ! follow me back oke ..

Fariq said...

ceh.. ingatkan syuwai pun tunang tadi. rupanya cite moon jugak.. mmg pandai syuwai amek gmbr kab.. nanti saya nikah bley la amek gmbr saya lak.. boleh? :p

Jejaka Terhangat said...

errr..nak tegur bleh? tunang blom ada lesen utk pegang2...

papepon, tahniah utk cik mOoN atas pertunangan ni..

syuwai said...

@ najwa

tu dekat kundasang..hehe

syuwai said...

@ Biey

err, sila ucapkan tahniah pada m0on ea sebab dia yG dah b'tunang, bukan I..hehehe

syuwai said...

@ m0on

u're welc0me..hehe

anything 4 u bff..GBU

syuwai said...

@ Dda

aku jadi wakil ko ah m0on : makaseh kak. saya akan terjah balik bl0g kak.

hehehe ;p

syuwai said...

@ nyahpudina

ades..ni mesti kes main follw2x je tanpa baca entri ni..sob2x

syuwai said...

@ Fariq

kami memang bff tp tidak la sampai tarikh tunang pun sesame..hehehe

boleh2x, juz contact me k..hehe

syuwai said...

@ J.T

erm, m0on, sila take note ea..

thanks ats peringatan ea ;)

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat