Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

image

Lagi soalan dari wartawan Ben ;

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
 Pernah. Kerana keperibadian

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
 mungkin, sebab nak dapat pasangan yG sihat walafiat~ [amin~ hehe]

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
 err, tidak meletakkan pada mana2x bahagian. Bersyukurlah kalau dah cukup sifat tu kan?

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
Setuju2x.. Kalau makin kurus tu macam dilanda tekanan perasaan je tu o.0

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
 Ada kemungkinan tapi bukan semua k. macam pepatah ni, bau taik sama busuk tapi guna tandas tu tak semangkuk..harharhar

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
1st pilihan mestilah pandang agamanya. Sebab nak cari suami mesti yang b0leh membimbingku ^^

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
 err.. tak bohe jawab soalan ni. Nanti sat aku pi carik pasangan kontrak ah..muehehehe;p

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
yup, bersukurlah dengan kurniaan Tuhan pada kita, nikmat yang kita dapat ni b0leh ditarik sekelip mata ja.
Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
 Perlu2x tapi tengok keadaan juga la. Jangan pula kehendak tu permintaan sesuatu yG mustahil kan

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
 Ada yang mujarab tapi mesti disertakan dengan usaha sendiri juga. Mana b0leh mengharapkan produk2x tu ja tp kuantiti makanan tetap macam makanan untuk sebulan! Kalau nak slim tu korang kena ikut pantang larang dlm pemakanan. hah, ingat org pas b'salin je ada pantang ni.?.h0h0 anda silap! ngeeh~









nota coklet : blur, busy, blur, busy, sleepy, ZzzzzZZZZzzzz~


11 insan doakan kebahagiaanku:

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..Nadh melawat dari segmen enchik Ben. hebat sekali pilihan kamu. nadh doakan bertemu dengan pilihan kamu tu dan berbahagia keakhirnya.. :)

nelly said...

Agama dulu diutamakan ..=)

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

syuwai said...

@ frame

wah~

makaseh..sobsob

GBU

syuwai said...

@ nelly

betul3x

syuwai said...

@ solo molo

even kita suka sma seseorang tu, jgn pula sampai kita menggadaikan kewarasan kita sndri o.0

ingat, cinta pd mnusia tu di dunia ja tp cinta pd Tuhan smpai akhirat..

[wah,cam b'ceramah pula..hehehe;)]

Mamaleesya said...

lain org lain citarasanya kan

salam kenal

http://diarialeesya.blogspot.com

nikaviolet said...

hye dtg singgah dri blog abg ben....mcm2 jwpn yg org beri...menarik sgt....anyway kalu sudi jenguk lah blog sy....sy follow nie...

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

Rafi Nilhan said...

banyak ceciter ade..:)
check sini plak

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/selokapantun-internet-slow-entah-pa-pa.html

nadiemsharmz said...

salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
snang2 jom jengok cni gak..hehhe

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam perkenalan,

Terjun dr Segmen BA.Dan terjah jwpn sis yg sgt cool n ikhlas.

rerajin melangkah utk kelip2kan mata di:
http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

Follower ke-394,
--<@ Yanty @>--

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat