Monday, January 10, 2011

kuburan bergegar ??

kisah nya bermula begini~

ada datuk ni suka sangat minum teh B0h tu.. pagi, petang, siang, malam, pi buat teh.. tapi mesti teh b0h yew.. suatu hari tu dia pesan la dekat cucu2x beliau..

Datuk: "cucu2x ku, nanti kalau ayah dah meninggal t0l0ng siramkan pusara ayah dengan air teh b0h ea"

beberapa tahun kemudian, datuk tu pun menginggal dunia dan telah selamat dikebumikan.. namun, selang beberapa hari barulah cucu2x datuk tu ter'ingatkan pesanan datuk tu.. maka, mereka pun membancuh teh lalu pergi menyiram pusara datuk mereka dengan air teh tersebut..


tiba2x kubur tersebut bergegar dan kelihatan tangah kubur tu keluar sesuatu daripada kubur tersebut.. seperti ini -->>


Datuk : " TEH B0H MEMANG SEDAP !! "

BOH Teh Tarik

hehehehe.. sekian~


p/s m0rning all~
p/s lagi: rindunya kat incik bl0g..2 hari x bukak2x
xoxo

12 insan doakan kebahagiaanku:

||aLeaSaRa|| said...

huhu tertipu kite...nice n3..

Sembang2 wif Yuyue said...

hahaha..lawak tol..ketok pale t baru tau..suspen tol ler dye nieyh..igtkan per ler..hahaha..i like~~

syuwai said...

@ aleasara

hehe..tahniah sebab t'tipu

syuwai said...

@ sembang2x wif yuyue

erk.. lari kan pale jauh2x, takut kena ketuk..haha

! Encik Nakal ! said...

adehh~~bikin suspen jerkk

syuwai said...

@ mr. nakal

hehehe.. ;p

Sharinginfoz said...

he he he citer kubur ya

mr.syazwan said...

hahaha adehhhh

=_=

syuwai said...

@ sahringinfoz

ngeh3x.. ;p

syuwai said...

@ mr. wan

anda turut t'pedaya ??

haha

hans said...

hahahaha
seram jer kuar tangan dari kubur
hahahah

P/S : Antara Pukul, Jam, Minit Dan Waktu

syuwai said...

@ hans

seram kan ??

tapi kejap jew..hak2x

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat