Monday, January 17, 2011

kisah malam piala suzuki

Bukan k0rang jew yang berminat nak tengok t0urnament antara Malaysia vs. Indonesia tu tapi ada 3 hamba Allah turut x-cited nak nengok sama..

Nak tau sepa ?? inilah kisah si cacing, si siput, dan si g0nggok!


D0rang bertiga ni memang best fren dan malam perlawanan tu si cacing tu ajak la kengkawannya tu tengok b0la kat rumahnya. Malam tu :

Cacing: masuklah. Buat macam rumah sendiri ea. Saya nak pi buat air dulu.
Berlalu masuk dapur.

Siput : pa kata kita sp0nser beli sneak kat kedai seberang jalan tu untuk kita makan-makan nanti ?? barulah best.

Gonggok: Tapi siapa yang pergi beli ??

Siput: kau lah. Aku kan lambat.

Gonggok: baiklah ~,~

Beberapa minit kemudian, cacing masuk membawa air-air nya.

Cacing: eh, mana g0ngg0k ??

Siput: dia pergi beli sneak kat kedai seberang tu.


5 minit berlalu..

20 minit ..

Cacing: eh, mana si gonggok ni belum balik2x dari tadi ??

Siput: takkan dia sesat ?? kan nampak kedai tu dari pintu rumah k0

Cacing: xpa, xpa. Kita tunggu kejap lagi

5 minit sebelum game bermula..

Cacing: aku dah tak b0leh tunggu, kejap lagi dah nak mula tu. J0m kita pi tengok dia.

Siput: j0m !

Depan pintu.. Debuk !!

Gonggok : h0i, tak Nampak ke aku duduk kat sini ni ??!

Siput: ko ni baru nak jalan @ baru sampai neh ??

Gonggok: baru nak jalan la ni.. sabar lah

Cacing: kenapa lambat sangat ?? 5 minit lagi perlawanan dah nak mula..

Gonggok: bedebah punya kawan. K0rang x Nampak ke kaki aku ni banyak, nak pasang kasut lagi.

Siput & cacing: @$$&^&*^$%$~..

ngeeeh~..

sekian~

p/s berhabuk dah bl0g ni dah 2 hari x bukak..hehehe

7 insan doakan kebahagiaanku:

nub said...

hahaha..kreatip2

Ujang9897 said...

hahaha...,siot jer

syuwai said...

@ nub

hehehe.. makaseh

syuwai said...

@ ujang9897

ngeeh~

nazirulhazwan~ said...

kaki ayam sudah.hehe

syuwai said...

@ nazirulhazwan~

ni g0nggok pembersih..haha

'NuReeN' said...

heheh... bagus2 kuaq umah kena pakai kasut org tua2 kata nanti masuk cacing dlm perut ;)..

elly cukup marah bila kuaq umah kaki ayam dia akan suruh & paksa pakai kasut...

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat