Wednesday, January 12, 2011

H0T : Kisah maggi + pau

K0rang tau jugak kan yang kuih pau dan maggi ni ada macam2x jenis. Contohnya ada meggi kari, laksa, & tomyam. Begitu jugak dengan kuih pau yang ada pau ayam, kacang tanah, & tausah.

 Geng-geng maggi



Geng-geng pau

Al-kisahnya bermula begini~

Geng pau ni sangat2x tidak b’sefahaman dengan geng maggi ni. begitu gak sebaliknya ea. Jadi 1 hari ni, ada 1 pau ayam ni jalan-jalan dan terserempak la sama sekumpulan geng2x maggi. Geng maggi tu membelasah si pau ayam tu sebab ke’ laser ran mulut dia. ye la, d0rang bagus2x lepak kat situ si pau ayam sindir d0rang tu bau busuk..ish3x..

Si pau ayam tu pun balik berjumpa geng2x dia yang lain sambil nanges2x, mengadu.. o.0

Ketua pau “cis, mentang2xlah d0rang ramai, senang2x jew d0rang nak buli kau ea ??.” Marah.

Pau tausah “mari kita tunggu maggi 2x tu lalu dekat bust0p, pastu kita belasah ramai2x..”

Pau lain “ setuju !!”

Maka mereka pun beramai2x lepak dekat bust0p, menunggu kehadiran maggi 2x yang akan lalu dekat situ.

Tiba-tiba, spegeti lalu kat depan d0rang dan dengan penuh rasa amarahnya mereka sehati sejiwa pi belasah spegeti tu cukup-cukup.

Spegeti “eh2x, kenapa ni ?? apa salah aku ??” katanya dalam kebingungan

Ketua pau “ owh, ingat kalau k0 sudah rebonding kami x kenal k0 la ??!!”

http://tccc.iesl.forth.gr/icons/spageti_100.gif
si spegeti..huk2x

~ TAMAT ~

faham kew ?? kan spageti tu lurus..hehehe

p/s thanks tuk semua peserta c0ntest yg sudi j0in tu yew..hehe
sayang k0rang l0nggar2x..hak2x
erk, k0rang dapat lawan crita lawak syuwai ?? haha
gurau je ea ;p


6 insan doakan kebahagiaanku:

Sharinginfoz said...

cerita pasal maggie lapar le pulak

syuwai said...

@ sharinginfoz

sdh makan ke ?

if belum, pi makan ea..

hee

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

haha
terbaek lah citer lu.
kiki..
maggu wat rebonding ae?
kah3..
sengal!

btw. da folo kamu. jmpe kamu lam list blogger baru.
do folo me too yeah. tengs,

hans said...

hahahahah
kreatif

Review Film : 127 Hours Mengujakan Kerana Ia Adalah Kisah Benar

syuwai said...

@ ctiey

haha..
dah f0l0 kamu ea ^^

syuwai said...

@ hans

thanks.. ngeh2x

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat