Thursday, February 17, 2011

Terlebih baik hati

suatu hari mr. Bruno bersama pemandunya hendak melawat taman perumahan miliknya. semasa mereka melintasi sebuah rumah, kelihatan seorang pakcik sedang memakan rumput di salah satu kawasan perumahan miliknya.

mr. Bruno : ei, pakcik buat apa tu ?? [soalnya kehairanan]

pakcik om : pakcik lapar nak, dah 2 hari tak makan.

mr. Bruno : owh, kalau begitu, jemputlah ke rumah saya, pakcik.

pakcik om : tapi saya ada isteri dan seorang anak lelaki.

mr. Bruno : takpe,takpe.. bawa je dorang sekali.


semasa berada di dalam limo bersama keluarga pakcik tersebut;

pakcik om : terimakasih la nak, sudi bawa kami sekeluarga ke rumah anak.

mr. Bruno : ei, takpe. lagipun rumput kat rumah saya tu panjang-panjang dah.

pakcik om : @#$#&%


rumput owh rumput..hehe




resepi dari nota coklet : nasi lebih lembut >>
ada sesetengah beras siam akan menjadi keras apabila sudah sejuk. oleh itu, sebelum anda menanak nasi, campurkan beras tersebut dengan beras pulut. Contoh sukatan; 5 cawan beras siam dengan 1 cawan beras pulut


8 insan doakan kebahagiaanku:

Sharinginfoz said...

apa le rumput pula nak bagi

Ujang9897 said...

hahahaha...kejam namanya tu

Qaseh dalia adelia said...

muahahaha jahat

syuwai said...

@ sharing

ish, tu la.. sob2x

syuwai said...

@ ujang

memang kejam >.<

syuwai said...

@ Qaseh

jahat, budak jahat..ngeeh~

nazirulhazwan~ said...

huahauhauhauah, derm, syuwai pandai melawak rupenyer:P

syuwai said...

@ naz

hehehe..

mana best kalau serius jak


^^

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat