Friday, February 11, 2011

24 + 1 = AKU

dapat tag ni dari si m0on tapi baru hari ni dapat wat entri..h0h0

"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to tag. You have to tag the person who tagged you. If I tag you its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

bnyak nya mo kena bagi tau.. erm, 25 perkara ea >>

1. addict makan coklet..ngeeh~
2. suka no. tujuh
3. minat warna hijau.. selain hijau putih tapi lebih minat hijau ea
4. lahir bulan 5.. bulan 5 ni genap la umurku 21 tahun..wee~
5. anak ke dua
6. suka bercakap..hehe
7. suka baca novel + kumpul novel
8. suka berkawan dan tak pilih kawan
9. appreciate friendship so much..huk2x
10. berusaha nak tambah berat badan [any tips??] disamping memperbaiki kepekatan darah [mau juga merasa derma darah..huk2x]
11. mau sambung belajar lagi
12. nak bw banyak2x tapi teda masa.. sedih2x.. lagipun tenet dekat rumah tu tengah2x malam baru cepat [tidur sudah..hehe]
13. mudah marah masa stress.. kuang3x [masa aku dalam m0od ni tolong la jangan buat lawak BODOH @ yG menyakitkan hati]
14. err.. mudah terasa sebenarnya.. kui3x
15. benci dengan orang talam dua muka tu..ciss bagus korang jadik talam la x.x
16. azam nak kawin masa umur 21 tahun dan ke atas..miahahaha <<=gatai k0 ea.. [sebenarnya jem otak mo taip apa lagi ni o.0]
17. tidak suka bermekap even pi kerja pun just pakai bedak muka + lip balm <<=tu pun kalau rajin..haha tp lip balm tu wajib sebab di libry ni sejuk sangat
18. teringin sangat mau pergi korea.. err, naik haji nanti la sama husband la..hehe [ada ke nak kawin sama aku ni..kehkehkeh]
19. nak kereta mini co0per tapi bapa tak kasi benar beli tp nanti sya m0 beli juga tu.. [kalau bapa ku baca ni, kantoi!]
20. tidak akan sambut telefon masa sibuk..
21. susah nak buat dua benda dlm 1 masa. contohnya, b'sms sambil bercerita dgn kawan tp kalau masak dua masakan pada masa yG sama buli pula..haha
22. tension dengan orang yang suka memaksa atau mendesak ni.. eiii
23. geram tengok kucing parsi, kiut sangat.. cam mau cubit2x jak pipi dorang tu..
24. geli dengan serangga-serangga yG berkumpul banyak2x.. cth; semut2x, labah2x, lipas <<=yG ni seekor pun mampu buat aku demam! hahaha
25. fobia dengan tikus ! tapi kalau hamster tidak pula. mungkin hamster tu kiut dari tikus.

tag >> m0on, qatrun, kak nurin, korang, korang, korang.. jGn baca je, jawab jak terus..hehe [adoi banyak nya..nanti la sambung tag orang2x. ni pun dah berkurun t'delay tag ni x.x]

6 insan doakan kebahagiaanku:

mr.syazwan said...

ada apa dgn no 7??

hehe

nnt besday wan bagi adiah tikus ye

hahaha

syuwai said...

nombor 7 best..hehe

err..JANGAN!!

haha..

nazirulhazwan~ said...

mereka2 yang suke makan kuih talam due muke tu mmg paling den anti, mereka2 tu tak patut hidop pon, derm, ptt ditembak dgn senapang gajah!

syuwai said...

@ naz

betul.betul.betul

huh~

Nica said...

persamaan kita nombor 14 :)

syuwai said...

@ nica

kalau perempuan its normal kan ?? hehe..

kalau lelaki cam janggal la pulak *.*

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat