Friday, February 18, 2011

SILA KELUAR !

sebelum nak teruskan wat entri ni, tengok jam dulu kijap.. o.0 [owh2x masih sempat wat 1 entri sebelum pi jalan ni..hehe]

********************************

Ada seorang cikgu ni dia buat aktiviti perkhemahan bersama dengan anak-anak muridnya kat dalam hutan. err.. tak tau la kat hutan mana tapi dorang berkhemah kat salah 1 hutan simpan kat Malaysia ni *.*

 
sumber gambar : incik google!

tapi sebelum nak masuk kat hutan tu, ada pantang larangnya. Dilarang membawa benda tajam, contohnya pisau. Masa dorang buat jungle tracking pisau lipat salah seorang muridnya telah tercicir dan cikgu tu sendiri yang telah menemui pisau tersebut.

dengan penuh rasa marah cikgu tu suruh anak-anak muridnya segera berkumpul.

cikgu : " siapa punya pisau lipat ni?? lebih baik mengaku sekarang!"

murid-murid: senyap~

cikgu : "baiklah, saya tau siapa punya pisau lipat ni. ada nama dia kena ukir kat atas pisau ni. lebih baik kamu keluar sekarang sebelum saya menyebut nama anda!" [dengan nada tegas]

murid-murid : sokseksoksek~

cikgu : saya kira dalam kiraan 10, kalau tak keluar juga saya akan sebut nama anda! [dengan penuh yakin]
..10
..9
..8
..7
..6
..5
..4
..3
..2
1

stainless steel, SILA KELUAR!

ni la contoh gambar pisau lipat tu ea
cam besa, sumber gambar ni dari incik g0ogle!

nota coklet : ada ke orang nama dia stainless steel ea ?? miahahahaha

sekian~

4 insan doakan kebahagiaanku:

YanaMIB said...

haha ngokngek punya cikgu =P

syuwai said...

@ yana

memang pun! hehe

=,=

penhitam said...

cikgu tu saje wat lawak kot..

syuwai said...

@ penhitam

tu la pasal..hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat