Tuesday, February 22, 2011

AKU DILANDA KEMURUNGAN

Assalamualaikum semua dan selamat malam..hehe pa khabar?? sihat gak ke?? ayat pembukaan nak ambil m0od ni..huk3x hari ni tak sangat mengantuk sebab tak cukup tidur semalam.. adeh bincang pasal persembahan kumpulan untuk besok malam.

pastu tiba2x dapat sms dari mum nak pinjam kereta nak bawak si kuntui pi klinik. dia ada kreta gak tapi dia pinjamkan kat makcik sebab takut tak sempat nak ambil adik2x pulang sekolah petang tu. bapa pula kerja.

tanya la kenapa si kuntui. mum cakap berak dia cair dan berdarah pastu muntah-muntah. adeh, sakit jantungku mendengarnya..huk3x nak tau ke sapa si kuntui tu?? ni haa


miaw ku yang kiut dan gebu..
wuwuuwuuu..rindunya kat ang.. napa ang sakit ??

ada sukan tadi pun macam teda m0od ni..

fakta nota coklet : sebenarnya adik bagi nama miaw ni kitty tp aku tak suka sebab mcm ayu sangat jadi aku tambah kuntui di belakang nama dia. Jadilah Kitty Kuntui.. muehehehe

nota coklet :  ada lagi adopt 2 ekor kucing tapi kucing tempatan je. si kuntui ni kucing mahal la kunun..ngeeeeh~

6 insan doakan kebahagiaanku:

Fariq said...

ingatkan adik betul la tadi.. haha.. uit.. bagi la nama ahmad dhani ke,, steve austin ke,, kan sedap skit bunyinye.. :p

Aku belum Kawin Lagi La Der

Nica said...

HAI KUNTUI :)

syuwai said...

@ Fariq

haha..nma kuntui pun sedap gak.. nyam3x ;p

syuwai said...

@ Nica

hai juga <=bagi pihak si kuntui..hehe

FasiHaH SupiaN said...

saya suka kucing juga :)

syuwai said...

@ Fasihah

comel kan3x??hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat