Monday, February 14, 2011

amanat dari tersayang ??

lusa ni nak terbang pergi induksi dah jadi ni la antara pesanan-pesanan keramat dari orang-orang [kawan2x + family] tersayang..hehe

"tidak perlu la bawa banyak baju sebab dekat sana nanti ko boleh cuci baju gak tu"
>> "owh, okey"

"kau mesti aktif dekat sana, kena ambil markah tu"
>> "eii, mesti lah..hehe"

"bawa kasut sukan sebab sana nanti ada sukan tu"
>> "okey2x"

"bersedia la ko bawa banyak stokin"
>> "beklah"

"hati-hati ja dekat sana"
>> "iya"

"jangan lupa bawa ubat nyamuk"
>> "hahaha.. mau jugak ka??"

"jangan nakal-nakal dekat sana ah"
>> "ish, tidaklah. saya tengok orang encem jew.." harharhar

thanks korang2x.. sbenarnya ada lagi, kat atas tu antaranya lah..

nota coklet : exited + nervous nak pergi induksi ni *.*

8 insan doakan kebahagiaanku:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

huhuhu teringat plak time kami induksi last year...penuh dgn org2 yg demam spjg 10 hari berinduksi hahaha...

syuwai said...

@ nor

betul2x sakit ke atau dorang buat alasan supaya dapat jejalan ?? hehe

Kebaya Sendat Sepatu Merah said...

pesanan bagus. baca juga~~ :)

mOoN said...

kenapa mo bawa byk stokin? ~confuse ni jap~

sa ari 2 dua pasang jak ni...hurm...

touya said...

jangan lupa kirim salam kat awek-awek cun kat sana

syuwai said...

@ kebaya

baca jgn tak baca ^^

syuwai said...

@ m0on

err.. sya pun x tau tp sya pun bwa 2 stokin ja ni..hehe

syuwai said...

@ touya

worait ^^

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat