Saturday, February 19, 2011

RIMAS: BODYGUARD TAK BERBAYAR!

Apa maksud bodyguard a.k.a pengawal peribadi ni ?? 


=>>Seorang pengawal peribadi (atau pegawai perlindungan hampir)ialah sejenis pengendali keselamatan atau ejen kerajaan yang melindungi seseorangbiasanya satu terkenal, kaya, atau angka penting dari segi politikdari serangan, penculikan, pembunuhan, mengekori, kehilangan maklumat sulit, serangan pengganas atau ancaman lain.
 
kalau korang tak faham bahasa Melayu ni, sila la masuk ke sini tuk baca dalam orang putih *.* 




hah.. korang tau pe maksud dia kan3x?? hee.. kenapa lak tiba2x nak cerita pasal bodyguard ni?? aku takde pengawal2x peribadi ni la cuma sekarang ni ada yang dengan secara tiba2xnya manusia itu nak mintak puji [bukan minta di puji ea] nak jadi bodyguard aku la pula.. ciss, aku tau la jaga diri, toksah la nak ngada2x nak jaga aku umpama aku ni gelpren ka la pula.. eiii, menyampahnya!


bukannya tak suka dia pasal dia da kurang @ cacat sana sini tapi perangai dia yang terlalu mengada-ngada tu buat aku menyampah! bukan je takat menyampah tapi stress pun ada tau! haa..jangan korang ingat pempuan je yang ngada2x, lelaki pun ada juga tau.


m0od >> menyampah dan rimas yang teramat-amat!





nota coklet : korang ada tips tak untuk menghadapi manusia spesis macam ni?? @.@ 

4 insan doakan kebahagiaanku:

norsharmila said...

ahaha..susah jgk ea ade org cmtu. nyanyi lagu rimas-ruffedge kt dy ;p

Anitafasha said...

Terus terang je cakap tak suka. Dan tak payah layan orang macam tu. Nanti dia tau sendiri yang kita rimas ngan dia.

syuwai said...

@ norsharmila

kang dia tak dapat tdr malam..hehe ;p

syuwai said...

@ anitafasha

yup2x.. sekarang tgh wat taktik ke dua tu.. "jgn layan!".. biarkan dia

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat