Thursday, February 17, 2011

ko senyum kat sepa ea??

sebelum tu nak tanya kat korang2x.. kalau ada s0meone tu asyik pandang korang je, korang perasan tak ea??

kalau aku, bulu roma kat tengkuk tu pandai meremang dengan sendirinya..hehehe tu tandanya ada orang asyik dok pandang2x la tuh. dengan pantas mata ku berdangdut-dangdut mencari empunya mata yang sedang memerhati..cewahhh!! hehehe

dan tadi masa dok berbaris nak makan perasan la ada 1 mamat ni asyik pandang-pandang. sekali perasan, aku balas la balik pandangan dia tu. tetiba masa aku pandang mamat tu, terus cepat-cepat dia pandang kat bawah a.k.a kat lantai sambil senyum-senyum sendiri plus ngan muka merah dia tu..

seram gak aku tengok, ye la..dia senyum kat sepa?? daripada dia senyum kat lantai tu baik dia senyum kat aku, boleh gak aku buat mata juling kat dia..miahahahaha

http://4.bp.blogspot.com/_81IBD2JIIvk/TQb9wXGOKfI/AAAAAAAAAUA/dZfYym2jY5c/s1600/mata-juling.jpg 
 sumber gambar : mr. google

2 insan doakan kebahagiaanku:

C I K . F Y Z A said...

peminat la tu...
wink-wink..
:)

syuwai said...

@ cik fyza

ya ke ?? o.0

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat