Saturday, February 19, 2011

DAPAT DUIT RM300?? MASYUUUUK!!

dapat duit nuff ?? bukanlah.. sekarang ni en. nuff dah kedekut nak mampus..kui2x dapat duit churp2x tu ke?? sudah terang lagi bersuluh. mana aku ada join bende tu..ngeeh~ kang aku ngaku dapat duit churp2x tu kedapatan sangatlah aku nipu..hehe

ni nak habaq, folowers ku dah mencapai 300. trimakasih pada pelengkap ke 300 ni ea..hehe


My Photo 
biodata =
nama; fazidah malumalu..hehe [kukumalu sebenarnya ;p]
asal; kuching, sarawak
kerja @ menganggur; still belajar lagi ^^


jom terjah bl0g malu-malu dia tu..hee


nota coklet : ngantuknya hari ni, penat!.. nak jejalan tapi takde kenderaan dan kawan. Taknak lah datang UiTM Perak ni lain kali..hehe ;p [miss u very much haiku..huk3x] <<=siapa pembaca tegar bl0g ni akan tau siapa si Haiku ni >.<

9 insan doakan kebahagiaanku:

Kodet said...

Tapi kalau blogger dpt rm300 ni dah macam biasa dengar...

kukumalu_izie said...

haha.. wow! best plak rs jd pelengkap nih..ngeh2...happy blogging yek.. ;p

syuwai said...

@ kodet

memang pun.. err..ni baca tajuk je ke, tak baca entri ??

o.0

syuwai said...

@ kukumalu

tQ n happy bl0gging juga ^^

penhitam said...

rami yang dapat. tapi tak ramai yang berjaya maintain.

syuwai said...

@ penhitam

betul.betul.betul

anizsDANbintang... said...

byk tu 300...

keep blogging dear =)

syuwai said...

@ anizs

betul tu..sobsob
bukannya bl0gger aktif pun >.<

thanks ^^

AROL DSHW said...

Tahniah! Teruskan blogging yeah! :)

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat