Monday, December 27, 2010

k0rang dah bayar saman kew ??

uiks2x.. k0rang tau ke sekarang if bayar saman dapat diskaun woo~
best apa, jadik yang belum lagi bayar2x saman tu pa tunggu lagi, pi la bayar..hehe
sepa yang teda saman tu pi la carik saman, dun't wury2x sebab da diskaun jugak..hak2x
tapi sepa yang buat tu bet0i2x la da masalah jiwa yew.. o.0
tapi kalau setakat saman parking kereta yang rm30 tu, takde diskaun yer..
harap maaf.. [ceh, keciwa ?? hampeh~]
actually baru jew pas bayar saman jugak ni..haha
susah jugak ada kereta ni, macam2x yang nak d0k kena fikir..
pa pun, I l0ve2x my car.. muax2x x0x0 haiku~ [erk, nama kereta syuwai]
kereta k0rang ada nama kew ??

sekian~

p/s lubB2x my f0llwers jugak !
mencecah 100 juga ni..terharu2x..
nanti syuwai bagi k0rang s0mething2x yew >.<


2 insan doakan kebahagiaanku:

mOoN said...

mo eskim!! mihahaha...

syuwai said...

@ m0on

erk..??

tiba2x teringat kenangan eskilim dulu2x..

hak2x

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat