Wednesday, December 22, 2010

.: Al-Fatihah :.

semalam masa si0k2x layan channel 391, tngk invincible y0uth yang sangat2x menghiburkan N wat pen0nt0n x kering gusi..<<--syuwai la tu..haha

ni m0 terangkan skit dulu pasal sh0w tu.. para peserta yang dipilih tu dari kalangan artis2x k0rea wanita.. dalam ramai2x tu syuwai minat si Hara dari kumpulan penyanyi k0rea femes [KARA].. sebab umur kami sama, 20..hehe lagi pun dia c00l apa..  pastu semalam da artis jemputan lagi si encem Teamin [dari kumpulan SHINee kalau x silap].. layan habis~

penat la m0 crita lagi, nanti kamurang tengok sendiri yew..hehe

Tamat kisah tu.. tiba2x da kawan lama ni call syuwai yang bagitau da kawan seangkatan kami, sama2x sek0lah di SMKA TDM, telah meninggal dunia kerana terbabit dalam kemalangan jalan raya di semenanjung..[x sempat m0 tnya lebih lanjut sebab dah tekejut sangat]

kengkawan bagitau yang arwah tu antara semalam atau pagi ni kena terbangkan untuk dikebumikan di Sabah.. marilah kita sama2x sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah tu N semoga dia ditempatkan dalam kalangan orang2x yang beriman. Amin~

Al-Fatihah~


5 insan doakan kebahagiaanku:

Aku Ibu Muda said...

alfatihah...ramai sekarang ni yg menemui ajal di usia muda :(

Kehidupan Seeorang Call-Man Siri 1

syuwai said...

@ aku ibu muda

betul tu.. baru 20 thn umr dia..

p/s nama dia m0hd. ansari

sekamar rindu said...

salam.....singgah kali pertama, sambil follow ur blog,,


*91

syuwai said...

@ sekamar rindu

tQ..hehe

hans said...

al-fatihah untuk arwah kawan kamu

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat