Monday, October 11, 2010

0pen h0use liB UitM sabah

tanggal 08/10/10, hari yg mulia iaitu hri Jumaat ni lah kmi wat 0pen h0use kmi^^ ..syukurla suma bjalan dgn lancar jg tp jmputan nda rmai yg dtng sb majlis ni belanggar sma 1 aktiviti d uitm, iaitu Merentas Ilmu nda silap.. ni durang kak waty, razil, yahya, Beli, cik fit..ermm sepa2 lg ah ?? durang2x ni la yg tlibat sma tu merentas ilmu tau merentas desa ba kaly tuh..miahahahaha tp nda tau la sma da yg djmput tu btl2x te'ikat sma tu aktiviti atau punnn..... hurm~ sampai nda dpt dtng ni.. err, no cmnnt la..h0h0h0

tp ksimpulannya majlis ni ok la jg, nda tau la klu tahun2x yg lepas lg meriah sb ni first tym sya j0in sma durang ni.. al~maklumlah, i'm still new..hehehe nda smpai stahun jagung lg krja d sni.. ;p

ni la staf2x liB yg menyumbangkan s0re durang :-

Adino Adnan

Asrizam

Awang Nazrie

Azrin

Halimon

Sharmila

Zakariamat

antara juadah yg bejaya digambar


bunga2x staf liB uitm sabah^^

mo tngk tetamu2x yg dtng ?? sila baca jer selanjutnya yerrr..hehe















5 insan doakan kebahagiaanku:

Pablo said...

mana suda gambar BAMS tu????

syuwai skr said...

owh itu.. tgkla p fb k^^

Anonymous said...

BERBAJU MERAH SEMANGAT MEMBARA.
BERBAJU MERAH JAMBU ORANGNYA JAMBU.
BERBAJU UNGU MENYENTUH KALBU.
BERBAJU PUTIH MURNI HATI.
BERBAJU BIRU GELAP HATINYA MELUAP-LUAP
BERBAJU MERAH JAMBU TERANG BERBUNGA GIMIK ORANGNYA.
BERBAJU OREN KALAU NAK TAHU?????ORANG INI SEMUA DIA RASA ORENNNNNNNNN.HA.HA.HA

Anonymous said...

KALAU NAK TAHU MUKA KHAN KECIL2 DULU TENGOK JA MUKA ANAKNYA YANG PAKAI BAJU BIRU BERSONGKOK TU...WA.WA.WA

Anonymous said...

Alamak cute-cute lah anak dara dan mak dara ni...macam mana nak berkenalan tu ah.......posing macam artis laa.....macam shooting filem d Cameron highland....wata-watak utama dalam drama bersiri Riang-ria hari raya dibawah bukit gondol.......

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat