Friday, May 20, 2011

A photo of somewhere you want to go

Rasanya aku nak pergi korea kot..hehe ni penangan tengok cerita-cerita dan drama-drama korea la ni.. aku nak sentuh bunga-bunga sakura, lepas tu nak jalan-jalan dekat pulau Jeju..
erm...tu je lah untuk soalan hari ni.. entah kenapa sejak dua menjak ni aku malas dah nak berbl0g. Nafsu untuk berbl0g dah kurang.. X____x






nota coklet : tinggal beberapa kerat soalan lagi yang nak dijawab, lepas tu I'm free. Yaho0o!..hehe




2 insan doakan kebahagiaanku:

nub said...

samalah kita. nafsu tak membuak. haha

Qaseh dalia adelia said...

nak pergi jepun !

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat