Monday, May 16, 2011

5 features not MY desire man!

soalan untuk hari ni = 5 ciri-ciri bukan lelaki idamanku.. sebenarnya bukan begini bentuk soalan dia tapi saja nak ubah ikut kreativiti sendiri..ehehehehe




tengok gambar dah tau kan?? Bersepah dan pengotor.
itulah ciri-ciri lelaki yang aku tak suka..
to gurls, senang je nak tengok lelaki ni pembersih atau pengotor, tengok je kuku dia[lelaki tu]..
kalau panjang lepas tu siap ada kekotoran-kekotoran [sometimes tu kuku dia ada kekotoran aneh yang berwarna hitam lagi..euwww!] lagi dekat kuku dia tu, sah-sahlah lelaki tu pengotor..
ni fakta betul tau, bukan cobaan.



Seterusnya lelaki penipu!
Paling benci dengan lelaki spesis macam ni..
Bila bercakap bukan main berkobar-kobar tapi hampeh~
Manis di lidah je la jawabnya..
I want see the action not the omong kosong!
[beklah, berlaku percampuran bahasa di situ. Sila selesakan diri anda dan memahaminya. TQ]
Mueehehehhe





 Cuak dengan lelaki kasanova dan playboy ni..
Berhati-hatilah dalam mencari pasangan ye gurls.
Jangan cepat terpedaya dengan lelaki bermulut manis ni. Korang boleh detect sendiri sebenarnya lelaki kasanova ni. Cuma tolonglah jangan butakan mata anda dengan sikap lelaki tersebut.
Tapi perempuan pun ada playgirl juga kan? [bukan aku ya]
Kenapa agaknya?? Adakah sebab dia bermata duitan? Pisau cukur?
Okey, taknak ulas panjang-panjang X____X







Lepas tu, aku cuak yang teramat-amat dengan lelaki yang not independent!
Be a man lah, i mean a real man!
Lelaki sejati takkan biarkan wanita membuat kerja mereka..
Paling cuak lagi lelaki-lelaki yang tak boleh hidup tanpa mak a.k.a anak emak. Aku maksudkan disini, lelaki yang masih memerlukan orang lain yang membuat keputusan untuk dia. Sampai bila??!




Perokok?? yup2x.. berlaku pembaziran dan akan berlaku masalah kesihatan.
Bau asap rokok tu busuk! tak tahan hidung aku terhidu bau tu..
kalau dapat jodoh yang perokok macam mana la tu ea??
harap-haraplah tak. Amin~








nota coklet : semoga hari-hari mendatang akan menjadi lebih baik dan bermakna.. Amin~



4 insan doakan kebahagiaanku:

nub said...

aku playboy dak? harhar

hans said...

yang tak nak tu yang selalu dapat tu
hahahaha

Review Filem Kongsi

sha said...

Terbaik..

sama jugak.. sha pun tak suka jugak llki mcm tu.

syuwai said...

@sha

yup2x ^__^

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat