Wednesday, June 22, 2011

Tenduyutung itu memang comel !

Assalamualaikum korang~..hehe

sebenarnya entri ni khas dibuat untuk sahabatku sempena nama baru bl0g beliau. Entah kenapa secara tiba2x dia tak dapat nak akses ke bl0g dia dan terpaksalah m0on buat bl0g baru. Jom kengkawan kita follow-follow dia. Ni bl0g dia yang dulu http://www.munirahizzan.com/ dan sekarang menjadi http://tenduyutung.blogspot.com/.


Kenapa dia menamakan bl0gnya tenduyutung a.k.a bukan bl0g tenduyutung?? silalah masuk ke http://tenduyutung.blogspot.com/2011/06/tenduyutung-itu-comel.html untuk pengetahuan yang lebih luas.. ;p

Tenduyutung tu  orang sabah (Dusun) gelar bagi haiwan yang bernama kong kang. Tapi bukan semua orang sabah tau yang tenduyutung tu sebenarnya kong kang [actually aku pun baru tahu tahun ni..kahkahkah] . Aik?? korang masih blur-blur?? takpe, takpe, aku sertakan sekali gambar kong kang ni.









seperti kata Felix Af "tiada tenduyutung yang sempurna"
heheheeh





nota coklet: sumber gambar ditemui dari incik google !



6 insan doakan kebahagiaanku:

Jahidih Saili said...
This comment has been removed by the author.
syuwai said...

@ Jahidih

yup ! ;)

mOoN IzzaN said...

hahahaha...

"tidak semua tenduyutung di dunia itu sempurna!"

btw,, thanks so much ar.. :)

Joy Norin said...

mcm kenal tu gambar..

syuwai said...

@ mo0n

ahahaha XD

syuwai said...

@ Joy Nurin

teheee ^___^

*ada d pc kak tu pic

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat