Friday, June 17, 2011

Anda Peminat KERORO ??!



di tag oleh m0on.. kesian dia tak dapat akses masuk ke bl0g sendiri..ishk! Berbalik kepada segmen ni,ntah sempat join segmen ni ke tak. btw dah masukkan bl0g keroro dalam bl0g list ku ya ^^. Nak tag Miss B dan mr.maghrib, ntah korang sempat join ke tak..hoho


untuk empunya segmen, dah masukkan bl0g anda ke dalam bl0glist ya o.0


macam lama dah menyepi dari join segmen para bl0gger tau.. >.<




nota coklet : selamat hari jumaat.. jangan lupa pergi menunaikan solat Jumaat terutama bagi yang lelaki tu ya..



4 insan doakan kebahagiaanku:

sergeant keroro said...

thanks join!!

semoga aktif balik, hehe XD

welcome to the club :)

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

syuwai said...

@ keroro

orait!

syuwai said...

@ Andrik

okey ;)

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat