Thursday, November 3, 2011

Eh, mana tudung kau??!!

Assalamualaikum semua..

Tadi masa mencari barang bagus di pasaraya terkenal terdengarlah perbualan 2 orang kawan ni.. begini bunyinya...

Perempuan A: eh, tudung kau mana??

Perempuan B: biasalah, mau berubah..

aku sebagai pendengar pun kepelikan.. O.o berubah?? 



DAHULUNYA...

MENJADI??


SEKARANG..???!!



nota coklet : aiyaaa.. memang sekarang zaman sudah berubah sebab manusia yang merubahnya kan? No komenlah..hohoho [budjt retis, tiru jwapan retis..ahaks!]

22 insan doakan kebahagiaanku:

cik Ida said...

macam-macam manusia sekarang ni.. dah tutup aurat. tetibe nak jadi yang sebaliknya pulak.. tak fahamm..tak faham.. :)

JunAina said...

berubah menjadi luar biasa...pelik...

mary ann ;) said...

HAHA...saya pon ada kwn mcm nie..

dr bertudung ke free hair..mula2 tkejut jgk..sbb dia penah kata, dia takkan lucutkan tudung tu..tp sebaliknya pulak berlaku...

manusia mmg cpt berubah kan? ;)

Ku Azhar said...

waaaa anime!! :)

Rosalia said...

no komen :D haha

Roq said...

pengsannnnnn~

boleh pulak camtu...hampeh...haha

singgah2 la sini :)

ceritasekupang said...

mungkin dia nak buat kelainan kot..semua orang kejar ke syurga dia plak mengejar ke neraka...

Penggemar Coklat said...

@ cik Ida

memang tak faham! hehe

Penggemar Coklat said...

@ JunAina

memang luar biasa sungguh! ;p

Penggemar Coklat said...

@ mary ann ;)

memang! tapi kalau berubah ke arah yang positif oklah.. =)

Penggemar Coklat said...

@ Ku Azhar

dapat dari mr.google tu..hehe

Penggemar Coklat said...

@ Rosalia

tp drop cmnnt juga kan..?? hehe

Penggemar Coklat said...

@ Roq

hahaha.. nasib tak pengsan yunk XD

Penggemar Coklat said...

@ ceritasekupang

a'ah.. pelik, pelik

PeJuAnG CinTa said...

semau dah terbalik =.='

FarhanahAdzlan said...

Ya Allah minta2 kita dijauhkan dari jadi sebegini=)

fazzlim said...

mnusia cpt brubah kak...
yg xpkai tdung dh pkai tdung skrg..
tp yg pkai tdung???

fazzlim said...

manusia cpt brubah kak..
yg xpkai tdung dh pkai tdung skrg...
tp yg pkai tdung??

Penggemar Coklat said...

@ PeJuAnG CinTa

jangan ja manusia pun jalan t'balik..hehe

Penggemar Coklat said...

@ FarhanahAdzlan

aminnn..

Penggemar Coklat said...

@ fazzlim

betul tu dear=)

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat