Saturday, November 12, 2011

kartun obsesi anda ...?

Assalamualaikum semua...


Selamat berhujung minggu :-)


Masa korang kecik-kecik mesti ada kartun yang korang minat berabis-habisan (adict) kan? Mustahillah tiada.. :-P


Sebenarnya banyak kartun yang aku minat tapi yang paling buat aku kemaruk kartun card captor sakura ni lah..hehe


Kartun ni mengisahkan tentang seorang gadis cute yang mempunyai kuasa luar biasa untuk mengunci makhluk2x menjadi kad..sakura ni tinggal brsama abang dan ayahnya yg caring. Sakura juga jatuh hati dgn bestfren abgnya menyebabkan dia tak perasan shoran sebenarnya menyukainya..


Watak dlm cerita ni;

Sakura - heroin

Shoran - hero lelaki dia (ntah betul ka ejaan nama dia..hehe)

Tomoyo - best fren sakura yg selalu jait baju khas untuk sakura sambil mrakam aksi2x sakura berlawan


Cukuplah tiga watak utama tu ja..hehe


Inilah kartun yg aku adict gila2x masa di sekolah rendah, anda pula??hehe


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 insan doakan kebahagiaanku:

Faaein Talip Roy said...

banyak jugak!

tapi sebelum card captor sakura muncul..

Sailormoon.. dengan Dragon ball.. ^^,

fazzlim said...

time kcik2 dl ske sgt kartun sakura n...
comel je kartun sakura...
^.^

ieyza afieyna said...

mcm sailormoon pun ade sakura ni...

comel.. ;)

Penggemar Coklat said...

@ Faaein Talip Roy

a'ah.. minat juga dgn cerita tu sampai beli komik2x kartun tu..hehe

Penggemar Coklat said...

@ fazzlim

a'ah.. memang comel pun..heee

Penggemar Coklat said...

@ ieyza afieyna

iya.. tp geram dgn watak sailrmonn yg sengal2x tu..haha

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat