Friday, November 16, 2012

Penyakit yang ditunggu

Assalamualaikum dan salam sejahtera :))



akhirnya setelah 22tahun, akhirnya terkena pun penyakit yang aku takuti dan geruni..aisyehmen..hahaha mula-mula my little sister kena sebab berjangkit dengan kawan tadikanya.. masa tu aku pasrah sudah, kalau terkena terima ja. Kalau kena, rezeki dan kalau tidak kena pun rezeki..hehe lepas laila(little sister) sembuh, beberapa hari kmudian adik aku yg seterusnya lagi kena, smpaila beberapa hari dia telah sembuh baru barulah aku terjangkit.. lamaaa benor menunggu terjangkit.. XD

siapa yg pernah cacar mesti faham apa yang aku sedang alami..huhu tapi bersyukurla kena juga, susah juga klu sudah tua-tua baru kena.. *actually sekarang pun tua sdh..hahaha






nota coklet: best juga kena cacar ni..hehe mencabar jiwa dan raga

1 insan doakan kebahagiaanku:

Unknown said...

semoga cepat sembuh.. sy dah kena masa sekolah rendah.. hihi..

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat