Tuesday, September 4, 2012

Saya Pengguna Marykay!

Assalamualaikum dan salam sejahtera =)

Semua menginginkan kulit yang bersih tanpa cela bukan? tidak kira lelaki atau wanita. Yup, diriku juga begitu. Masalah kulit mampu membuatkan seseorang itu kurang keyakinan diri. Aku sependapat dengan ayat itu. Kulitku mula bermasalah pada tahun 2009-2010, mungkin sebab penjagaan, pemakanan, hormon, aku pun kurang pasti. Sepanjang itu, aku mencuba pelbagai produk (termasuk berjumpa dgn doktor.lol) namun x yg berkesan lalu aku mengambil keputusan untuk membiarkan saja. Akhirnya, awal tahun 2011 aku bertemu & mencuba sang Mary Kay :)

Gambar 2010
Kiri: Mei
Kanan: oktober
KLIK untuk tumbesaran


Produk MK(mary kay) bkn sahaja mebantu menghilangkan jerawat, turut memperbaiki dan memulihkan masalah kulit anda. Misalnya, masa aku pertama kali menjadi pengguna MK, aku menggunakan set3 tapi sekarang muka dah ok jadi aku guna set3(pencuci+moist) + set2(mask+toner).


KLIK untuk tumbesaran
(1) : set3(oily skin) [pencuci+mask+toner+moisurizer]
(2) : set2 (normal skin) [pencuci+mask+toner+moisurizer]
(3) : set yg aku guna sekarang [pencuci guna set3, x dlm gmbar]
*sekarang MK dlm pek baharu


Walaubagaimana pun, keberkesanan produk adalah mengikut kesesuaian jenis kulit & cara pemakaian. Sebagai permulaan, anda boleh menggunakan pencuci & moistrizer dulu sepertiku :)


Bulan 5 2011
KLIK untuk tumbesaran

Bulan 5 2012
KLIK untuk tumbesaran


Kelebihan menggunakan produk MK:
*Penggunaan dgn kuantiti yg sedikit sahaja & produk boleh bertahan sehingga 3bulan. Contohnya, mask ku boleh bertahan sehingga setahun, pertengahan 2012 baru beli yg baru

*try dulu, kalau ok baru beli. :facial percuma!

*Ada jaminan kualiti. produk MK ni mempunyai waranti. :ingat barang letrik ja ada? hihihihi 

*memulihkan masalah kulit. Formula dikhususkan untuk semua jenis kulit supaya seimbang & dipulihkan.

*kualiti produk setanding dgn international produk & lebih murah


PERHATIAN! : Sesiapa yg ingin menggunakan testimoni ini sila meminta kebenaran terlebih dahulu.tQ



nota coklet: perasan tidak? aku memang peminat tegar kepada si hijau XD

9 insan doakan kebahagiaanku:

Unknown said...

ehh produk MK Syahir ke ni? bhhahaha :p

Unknown said...

produk ni mesti mahal kan?

syuwai said...

@MK Syahir

miahahahaha.. MK syuwai ;p

syuwai said...

@BeLLa

berpatutan.. mampu milik juga dear ;)

nana said...

Cousin I pun pakai Mary Kay. Dia kata bagus jugak :D

syuwai said...

@nana kamarul

yup2x.. memang best :)

hee

anis marissa said...

mcm mne nk order?huhu

syuwai said...

@Anis anak wong

If berminat boleh order dgn saya ;)

Unknown said...

salam sis..minta izin nk share ur testimony ni blh x?? tq

nk order marry kay,leh whatsapp/call/sms 017-9752903

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat