Tuesday, October 25, 2011

Wahai Sahabatku

Assalamualaikum korang..hehehe

Berhabuk + bersawang-sawang sudah blog aku ni.. @,@ mau update otak jem, tapi masa otak tengah penuh dengan idea sibuk la pula, last-last masa mau update idea sudah hilang entah ke mana..ahaks!

okey, berbalik kepada tajuk, sesiapa pun memerlukan sahabat bukan?? Tidak kiralah sahabat anda itu dari kalangan keluarga sendiri ka, orang luar ka.. kankankan??

kadang kala bukan kita bermaksud ingin mementingkan sahabat dari keluarga, tapi ada bezanya sahabat dan keluarga kan2x?? bukanlah bermakna kita tidak pentingkan keluarga.. lepas tu, niat kita mahu membantu kawan tapi orang boleh fikir sebaliknya, last-last kita pula boleh tersepit..=,=


Dalam menjalani kehidupan seharian, aku, kamu dan kita semua sememangnya memerlukan kehadiran seseorang yang boleh bercerita,berkongsi suka, duka dan sebagainya... Itulah sahabat. Hargai sahabatmu...



nota coklet: walau macamana tension dengan hal peribadi, jumpa kawan boleh terbang masalah tu walau untuk seketika..hohoho yuppp..aku sangat2x menghargai mereka sebab berjaya menghilangkan stess aku yang menggila..hehehe terimakasih para sahabat!

2 insan doakan kebahagiaanku:

Faaein Talip Roy said...

hidup tanpa sahabat.. bosan..

syuwai said...

@ Faaein Talip Roy

betul3x.. =)

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat