Thursday, December 16, 2010

mimpi ngeri ???!!

k0rang pernah termimpikan benda aneh yang sumpah k0rang tak nak mimpi ?? tahniahla syuwai ucapkan pada sapa2x yang tak pernah tu.. hehehe.. pernah tu termimpikan en. tikus2x yang memang syuwai f0bia..terus terbangun dan terduduk ni..ngeh3x 

semalam termimpikan orang yang mimang syuwai tak berkenan N kalau b0leh biarlah dia mampus pergi jauh2x dari hidup suma orang.. sudahlah bentuk makhluk ni -->> [] (4 segi).. err..miang lagi..uwerk !

tapi yang peliknya dalam mimpi tu, tiba2x ada ir0n panas kat tangan syuwai pastu pi ir0n tangan dia yang ikut miang macam tuan dia tu..hak2x..

mimpi-mimpi.. if dalam mimpi, suma pun b0leh jadi tapi tanpa keberanian mimpi takkan bermakna.. kan3x?? 

tu la syuwai nak bagi peringatan la pada suma dan juga pada diri sendiri..hehe sebelum tidur tu pi basuh kaki dulu pastu jangan lupa baca doa tidur.. 

oh ya, sebenarnya faktor jalan cerita kat mimpi kamurang tu bergantung pada apa yang kamu buat sebelum tidur.. misalnya, cerita apa yang kamu tengok sebelum tidur atau cerita apa yang kamu baca sebelum tidur..sebabnya, kamu terlalu fikirkan cerita tu atau cerita tu sangat berkesan di hati kamurang...

sekian ~

0 insan doakan kebahagiaanku:

 

Copyright © 2011 Reserved to Bukan Cerita Tentang Coklat Design with love by CikBulat